Eladó lakás xviii kerület budapest

Arany Oroszlán Étterem Eger Étlap / Arany Oroszlán Étterem Eger Etap Hotel

1. Étlap | Offi Ház Hotel és Arany Oroszlán Étterem Eger
  2. Arany Oroszlán Eger étlap – Libri Eger Agria Park – Hotel Eger és Park
  3. Oroszlán – Libri Eger Agria Park – Hotel Eger és Park
  4. Étterem | Offi Ház Hotel és Arany Oroszlán Étterem Eger
  5. OFFI HÁZ HOTEL*** ÉS ARANY OROSZLÁN ÉTTEREM - Eger (Szállás: Hotel)

Az olasz és francia konyha finomságai közül szintén válogathat: megkóstolna például egy tál Zsenge spenótos penne tésztát gorgonzola sajttal, majd egy Csokoládé mousse-t friss gyümölcsökkel? Éttermünk, az Arany Oroszlán a Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség védnöki tábláját is elnyerte, vagyis a magyar és nemzetközi éttermek szakmailag ellenőrzött és elismert, rangos köréhez tartozik. Tovább az étlaphoz A hangulatos teraszon Természetesen Egerben egy jó ebédet vagy vacsorát nehéz elképzelni egy pohár bor nélkül: nálunk megtalálja Eger egyik leghíresebb és legjobb borászatának, az év pincészetének is választott Thummerer Pince teljes borválasztékát. A borozóhoz a Kis Dobó téren hangulatos terasz tartozik, így a történelmi belváros közepén üldögélve csodálhatjuk meg a legszebb látnivalókat. Tovább az itallaphoz "Kiváló minőségű étel és kiszolgálás, nagyon ajánlom! Többedmagunkkal mentünk, mindnyájan más-más ételt rendeltünk, mégis gyorsan, finomat kaptunk. Egybehangzóan állítjuk, hogy a környék legjobb étterme, pedig többen is megfordultunk ottlétünk során!

Étlap | Offi Ház Hotel és Arany Oroszlán Étterem Eger

arany oroszlán étterem eger etap hotel

Nekünk vagy mázlink volt, vagy időközben kicserélték az egész személyzetet, vagy … nem tudom. Mobilról küldte. | 2016. szeptemberben, a párjával járt itt Értékelt: 2016. október 4. Kezdeném ott, hogy augusztusban jártunk már itt, nagyszerű élményekkel tértünk haza! Csodálatos hangulata volt a térnek, hiszen élő zene mellett fogyaszthattuk el a vacsoránkat, na meg maga a látvány az valami fantasztikus! Megismerhettünk 2 egyszerű de annál nagyszerűbb felszolgálót [moderálva - a szerk. ]!!! Értékelt: 2016. szeptember 10. Hangulatos kis terasznak tűnt... de aztán jött a fekete leves. Az ételek hogy is mondjam... nem az érkezett az asztalra amit az étlapról történő választás alapján elképzel az ember.. Párommal jártunk itt a két darab egy tál ételért egy mentes vízért és egy sprite üdítőért (hozzá teszem 0, 25-ös üdítőkről beszélünk) 5060 forintot fizettünk ebből 3800 ft volt a két étel. 2016. augusztusban járt itt Értékelt: 2016. augusztus 29. - 26 látogató hasznosnak vélte 2016. 08. 25-én este jártunk itt.

Arany Oroszlán Eger étlap – Libri Eger Agria Park – Hotel Eger és Park

Petik Edit Bem Apó u. Ingyenes kiszállítás Manhattan Pizza. A legjobb éttermek – Eger Magyarország. Helyezett a 118 egri étterem közül. Arany Oroszlan Eger. Forst-Ház Étterem és Kávézó – Check out Tripadvisor members 3677 candid photos and videos of Forst-Haz Restaurant and Caf A tér nevezetes műemlék épületei a Városháza a Forst-ház és az Offi-ház vagyis az Arany Oroszlán étterem épülete. 5 kedvezmény Eger Kártyával rendelkezőknek palackozott borainkból 5 kedvezményt nyújtunk Vendéglátás. Iski Laura 3743 Ormosbánya PETÖFI UT8. – Pontos elérhetőségek nyitvatartás képek vélemények ÉTLAP és ITALLAP – Etteremhu. Keress ár értékelések felszereltség szerint. Arany Oroszlán Panzió és Étterem – Ebes Széchenyi tér 2. 3300 Eger Dobó tér 5. Ha Eger szívében szemben állunk a hős Dobó István szobrával az egri csillagok dicső tetteiről híres vár alatt megpillanthatjuk a későbarokk stílusú háromhomlokzatos sarokházat melyben az Offi Ház Hotel és az Arany Oroszlán Étterem várja vendégeit. Arany Oroszlan Etterem Home Hajduboszormeny Menu Prices Restaurant Reviews Facebook Arany Oroszlan Etterem Eger Velemenyek Jartal Mar Itt Olvass Velemenyeket Irj Ertekelest Arany Oroszlan Eger Menu Prices Restaurant Reviews Tripadvisor Fajl Arany Oroszlan Etterem Eger Jpg Wikipedia Arany Oroszlan Etterem Es Borozo Eger Restu Hu

Oroszlán – Libri Eger Agria Park – Hotel Eger és Park

További mutatása Összesített értékelések 0. 0 Nincs elegendő hiteles értékelés (0) Szolgáltatás? Étel? Környezet? Hétfő 10:00 - 22:00 Kedd Szerda Csütörtök Péntek 10:00 - 24:00 Szombat Vasárnap Hotelek a környéken Hiba van ezen az oldalon?

Étterem | Offi Ház Hotel és Arany Oroszlán Étterem Eger

• Terék Bútorszalon és Konyhastúdió Nagykáta - Konyhabútor, étkező |
  • Fájl:Arany Oroszlán étterem, Eger.jpg – Wikipédia
  • Amikor te és én mi lettünk se
  • Arany Oroszlán Étterem és Borozó, Eger | Restu.hu

OFFI HÁZ HOTEL*** ÉS ARANY OROSZLÁN ÉTTEREM - Eger (Szállás: Hotel)

Mobilról küldte. | 2018. augusztusban, a párjával járt itt Értékelt: 2018. augusztus 17. - 1 látogató hasznosnak vélte Látszólag olcsó Valójában nagyon drága hely mivel a levesek nem normál fél liter Vagy esetleg liter hanem Két deci literes ek A sertéscsülök ovalójában francia csülök és akkor még dicsekednek, hogy elfogadnak mindenféle SZÉP kártya viszont egy alapvető dolgot nagyon nehezen tudták megoldani hogy vegyes fizetést mert 12000 Ft os számla abból csak 10000 Ft volt a szép kártyán majdnem keresztbe lenyelt a pincér ezért. Mobilról küldte. | 2017. augusztusban, a párjával járt itt Értékelt: 2017. szeptember 13. Pár ève ettünk itt, de az idèn ismèt betèrtünk ide is egy nap. A 2 szemèlyes táljuk emlèkeztünk nagyon finom volt. Kiprobáltuk most is. Jol tettük, ilyen finomat, ès hatalmas adagot nár règen ettünk. A felszolgálok nagyon kedvesek, mosolygosak voltak. 2017. augusztusban, családjával (gyerekekkel) járt itt Értékelt: 2017. augusztus 5. - 1 látogató hasznosnak vélte Családommal egy hete üdültünk már Egerben, ez volt az utolsó este.

Egri szálláshely csodaszép barokk épületben, 5 percre szinte minden látnivalótól. Étterem Eger környéki, magyar és nemzetközi ételekkel. 2021. május 19., szerda - 17:08:45

Vendégeinket a járványhelyzetre való tekintettel érintésmentes (QR kódos) ét- és itallappal várjuk! Vegetariánus és tészta ételek Ételallergének: 1 Gluténtartalmú gabonafélék, 2 Rákfélék, 3 Tojás, 4 Hal, 6 Szójabab, 7 Tej, 8 Diófélék, 9 Zeller, 10 Mustár, 11 Szezámmag, 12 Kéndioxid és szulfitok, 14 Puhatestűek (kagyló, tintahal, polip) AZ ÉTTERMI ÁRAINKRA 10% SZERVÍZDÍJAT SZÁMOLUNK FEL! Hírlevél-feliratkozás Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy értesülhessen akcióinkról, rendezvényeinkről, Eger fontosabb történéseiről. Havi 1 hírlevél - semmi spam...

A térképen Jövőre lesz 30 éve, hogy megnyitottuk borozónkat, s közel 20 éve működtetjük éttermünket, melyek a híres magyar vendégszeretetet és a bükki vendéglátás tradícióit szeretnék átadni a vendégeinek. Az Offi Ház Hotel központi fekvésének köszönhetően szinte valamennyi fontos látnivaló elérhető 5 perces sétával, az épület mégis csendes. Olyan környékbeli ínyencségekkel várjuk, mint a Bükkaljai szarvaspörkölt aszalt áfonyával, vargánya gombával vagy a Pikáns szarvasraguleves erdei gombával. Emellett megtalálhatóak nálunk olyan nevezetes magyar ételek is, mint a Klasszikus gulyásleves vagy a Somlói galuska. Az olasz és francia konyha finomságai közül szintén válogathat: megkóstolna például egy tál Zsenge spenótos penne tésztát gorgonzola sajttal, majd egy Csokoládé mousse-t friss gyümölcsökkel? Éttermünk, az Arany Oroszlán a Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség védnöki tábláját is elnyerte, vagyis a magyar és nemzetközi éttermek szakmailag ellenőrzött és elismert, rangos köréhez tartozik.

Előző este egy másik étteremben ettünk a Dobó tér környékén, ahol nem voltunk ugyan teljesen elégedettek, de ezt egy másik értékelésben írom majd le. Az éttermet találomra választottuk ki az éttermek közül, hibás döntésnek bizonyult. 2016. január 28. - 1 látogató hasznosnak vélte Nyaralás során ebédeltünk ezen a helyen, bár nem így terveztük, megcsúsztunk a programokkal, ezért muszáj volt valahova gyorsan beülni, mert a gyerekek éhesek voltak. Nem ez volt életünk ebédje, de olyan rosszul nem jártunk (csattanó a történet végén). Az első meglepetés akkor ért, amikor kiderült, hogy a hatalmas terasszal rendelkező étteremnek csak egy etetőszéke van, és az már foglalt. 2016. szeptemberben, családjával járt itt Értékelt: 2016. október 9. - 1 látogató hasznosnak vélte Körbe sétáltuk az éttermekkel szegélyezett Dobó teret, elolvasgattuk az étlapokat, feltűnés nélkül belesandítottunk a tányérokba, és ezután kötöttünk ki az Offi Ház Arany Oroszlán étterménél. Szerencsére csak utólag, itthon olvastam a véleményeket, és értetlenkedtem egy sort.